Към съдържанието
Правото

Чл. 177

Закон за Министерството на вътрешните работи

ДВ, бр. 53 от 2014 г. В сила

Част от измененията чакат преглед от редактор. Ползвайте текста с внимание.

(1) Държавните служители получават основно месечно възнаграждение, което се образува от заплатата за длъжност.

(2) Базата за определяне размера на основното месечно възнаграждение за най-ниската длъжност е средната работна заплата за страната за второто тримесечие на предходната година съобразно данни на Националния статистически институт, като месечното възнаграждение се увеличава с коефициент спрямо базата, както следва:

1. за най-ниската изпълнителска длъжност – не по-малко от 1,2;

2. за най-ниската младша изпълнителска длъжност – не по-малко от 1,0.

(3) Базата по ал. 2 и по чл. 180, ал. 2 се преизчислява ежегодно през първия месец на всяка година.

(4) Конкретният размер на основните месечни възнаграждения на държавните служители се определя с наредба на министъра на вътрешните работи.

(5) Стажантите получават месечно възнаграждение в размер, определен с наредбата по ал. 4.

Съдебна практика по чл. 177

Цялата практика по чл. 177

Неофициален консолидиран текст. Автентичният текст е обнародваният в „Държавен вестник“.