Към съдържанието
Правото

Постановление № 86 от 3 май 2010 г. за заплатите на военнослужещите и цивилните служители по Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България и на държавните служители и лицата, работещи по трудово правоотношение по Закона за Министерството на вътрешните работи

ДВ, бр. 36 от 2010 г. Отменен Непроверен

Част от измененията чакат преглед от редактор. Ползвайте текста с внимание.

Докладвай грешка

Чл. 1

(1) Разходите за персонал (заплати, възнаграждения и задължителни осигурителни вноски на лицата по трудови, извънтрудови и служебни правоотношения) на първостепенните разпоредители с бюджет през 2014 г. се извършват до утвърдения размер по държавния бюджет.

(2) Икономията на разходите за персонал може да се използва текущо или с натрупване само за изплащането на допълнителни възнаграждения и дължимите за тях осигурителни вноски и/или за издръжка.

(3) При намаляване на числеността на персонала, извън случаите на извеждане на дейности от бюджетно на друго финансиране и случаите на намаляване на персонала вследствие на преминаване на функции и персонал към друго бюджетно предприятие, икономиите от разходите за персонал може да се използват за увеличаване на индивидуалните основни месечни заплати и за изплащане на дължимите към тях осигурителни вноски и/или за издръжка.

Чл. 2

(1)

(2) Размерът на основното месечно възнаграждение в съответствие с присвоеното военно звание на военнослужещите от Министерството на отбраната, структурите на пряко подчинение на министъра на отбраната и Българската армия считано от 1 януари 2014 г. се определя съгласно приложение № 3.

(3)

(4) Размерът на основното месечно възнаграждение за присвоено военно звание на военнослужещите от служба „Военна информация“ и от служба „Военна полиция“ считано от 1 януари 2014 г. се определя съгласно приложение № 5 (поверително).

(5) Длъжностните наименования, минималните и максималните основни месечни заплати на основните длъжности за цивилните служители по трудово правоотношение в Българската армия, военните академии, висшите военни училища и други структури на пряко подчинение на министъра на отбраната, които не прилагат Закона за администрацията и Закона за държавния служител, се определят съгласно приложение № 6.

(6) Размерът на основното месечно възнаграждение за военно звание на военнослужещите от Националната разузнавателна служба се определя съгласно приложение № 7 (поверително).

(7) Размерът на основното месечно възнаграждение за военно звание на военнослужещите от Националната служба за охрана се определя съгласно приложение № 8 (за служебно ползване).

(8) Длъжностните наименования, минималните и максималните основни месечни заплати на основните длъжности за цивилните служители по трудово правоотношение в Националната разузнавателна служба се определят съгласно приложение № 9.

(9) Длъжностните наименования, минималните и максималните основни месечни заплати на основните длъжности за цивилните служители по трудово правоотношение в Националната служба за охрана се определят съгласно приложение № 10.

(10)

(11)

(12) Размерите на месечните заплати за категория и размерите на месечните заплати за най-ниската и най-високата длъжност във всяка категория на държавните служители по Закона за Министерството на вътрешните работи в Главната дирекция „Изпълнение на наказанията“ и в Главната дирекция „Охрана“ към Министерството на правосъдието се определят съгласно приложение № 13.

(13) Размерите на минималните и максималните основни месечни заплати на лицата, работещи по трудово правоотношение в Главната дирекция „Изпълнение на наказанията“ и в Главната дирекция „Охрана“ към Министерството на правосъдието, се определят съгласно приложение № 14.

(14) Размерите на месечните заплати за категория и размерите на месечните заплати за най-ниската и най-високата длъжност във всяка категория на държавните служители по Закона за Министерството на вътрешните работи в Държавна агенция „Технически операции“ при Министерския съвет се определят съгласно приложение № 15.

(15) Размерите на минималните и максималните основни месечни заплати за лицата, работещи по трудово правоотношение в Държавна агенция „Технически операции“ при Министерския съвет, се определят съгласно приложение № 16.

Чл. 3

(1) Основното месечно възнаграждение на военнослужещите с присвоени висши офицерски звания или звание „полковник“, несъответстващи на утвърдените за длъжностите по Указ № 85 на президента на Република България от 2012 г. за утвърждаване на длъжностите във Въоръжените сили на Република България, Националната разузнавателна служба и Националната служба за охрана, изискващи висши офицерски звания (ДВ, бр. 20 от 2012 г.), се определя за I степен на притежаваното от тях звание.

(2) В рамките на утвърдените размери на основните месечни заплати в таблицата по приложение № 6 министърът на отбраната определя по длъжностни наименования минималните и максималните основни месечни заплати на длъжностите в зависимост от степента на подчиненост на структурните звена в Българската армия, военните академии, висшите военни училища и други структури на пряко подчинение на министъра на отбраната, които не прилагат Закона за администрацията и Закона за държавния служител.

Чл. 4

(отменен)

(1) Основното месечно възнаграждение на държавните служители от Министерството на вътрешните работи се определя по реда на чл. 199 и 200 от Закона за Министерството на вътрешните работи.

(2) Основното месечно възнаграждение на длъжностите за лицата, работещи по трудово правоотношение, за които се изисква висше или средно образование, се определя по реда на чл. 203, ал. 1 – 3 от Закона за Министерството на вътрешните работи, като за длъжностите, за които се изисква по-ниско от средно образование, основното месечно възнаграждение не може да бъде по-ниско от 340 лв.

(3) Основното месечно възнаграждение на новопостъпилите държавни служители – стажанти в Министерството на вътрешните работи, за периода на първоначалното професионално обучение е 80 на сто от основното месечно възнаграждение за най-ниската длъжност от категория „Г“ и от длъжността „полицай“, „пожарникар“ и „спасител“ от категория „Е“.

(4) На държавните служители – стажанти, се изплаща допълнително възнаграждение за продължителна служба при условията и в размерите, определени за държавните служители в Министерството на вътрешните работи.

Чл. 5

Основното месечно възнаграждение на военнослужещите по Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България и на държавните служители и лицата, работещи по трудово правоотношение по Закона за Министерството на вътрешните работи, Закона за изпълнение на наказанията и задържането под стража и Закона за Държавна агенция „Национална сигурност“, се определя на базата на разчетните данни, посочени в чл. 60 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2014 г.

Преходни и заключителни разпоредби

§ 1

На военнослужещите:

1. назначени на длъжности в съответствие с § 9 от преходните и заключителните разпоредби на Правилника за прилагане на Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България, приет с Постановление № 46 на Министерския съвет от 2010 г. (ДВ, бр. 25 от 2010 г.), размерът на основното месечно възнаграждение се определя, както следва:

2. притежаващи военно звание, по-ниско от изискващото се по длъжностното разписание, се изплаща основно месечно възнаграждение за най-високата степен на притежаваното военно звание;

3. с връчени предизвестия за прекратяване на правоотношенията за изпълнение на военната служба, на които размерът на основното месечно възнаграждение е определян в съответствие с т. 1 и 2, за времето на назначаването им в специалните щатове на министъра на отбраната основното месечно възнаграждение се определя по реда, действал до вземането им в тези щатове.

§ 2

Отменя се Постановление № 54 на Министерския съвет от 2009 г. за заплатите на военнослужещите и гражданските лица по Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България и на държавните служители и лицата, работещи по трудово правоотношение по Закона за Министерството на вътрешните работи (ДВ, бр. 20 от 2009 г. ).

§ 3

Необходимите средства за прилагане на постановлението се осигуряват в рамките на одобрените със Закона за държавния бюджет на Република България за 2010 г. средства по бюджетите на първостепенните разпоредители с бюджетни кредити по чл. 1 и трансфера от републиканския бюджет по съответните самостоятелни бюджети.

§ 4

Постановлението се приема на основание чл. 212, ал. 2 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България, и чл. 81, ал. 1 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2014 г.

§ 5

Изпълнението на постановлението се възлага на, министъра на отбраната, министъра на правосъдието, началника на Националната служба за охрана, директора на Националната разузнавателна служба и на председателя на Държавната агенция „Технически операции“ при Министерския съвет.

§ 6

Параграф 1, т. 1, буква „а“ се отменя считано от 30 март 2010 г.

§ 7

Постановлението влиза в сила от 1 януари 2010 г.

Заключителни разпоредби

Приложение 1 Приложение № 1 към чл. 1, ал. 1 Разходи за заплати на първостепенни разпоредители с бюджетни кредити по чл. 6, ал. 1 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2010 г.

Приложение № 1 към чл. 1, ал. 1 Разходи за заплати на първостепенни разпоредители с бюджетни кредити по чл. 6, ал. 1 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2011 г. Забележка. В разходите за заплати по пореден № 2 не са включени разходите за заплати на служителите от Държавната агенция за бежанците.

№ по ред Първостепенни разпоредители с бюджетни кредити Разходи за заплати по месеци през 2011 г. (в лв.)
януари февруари март април май юни юли август септември октомври ноември декември общо
А Б 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
1. Министер- ство на отбрана- та – общо 37 790 595 37 790 595 37 790 595 37 790 595 37 790 595 37 790 595 37 790 595 37 790 595 37 790 595 37 790 595 37 790 595 37 790 596 453 487 141
2. Министерство на вътрешните работи – общо 48 235 120 48 235 120 48 235 120 48 235 120 48 235 120 48 235 120 48 235 120 48 235 120 48 235 120 48 235 120 48 235 120 48 235 140 578 821 460
3. Министер- ство на правосъ- дието – Главна дирекция „Изпълне- ние на наказания- та“ и Главна дирекция „Охрана“ 4 714 744 4 714 744 4 714 744 4 714 743 4 714 744 4 714 743 4 714 744 4 714 743 4 714 744 4 714 743 4 714 744 4 714 750 56 576 930
4. Държавна агенция „Нацио- нална сигурност“ 5 500 000 4 314 219 4 389 000 4 389 000 5 305 000 4 389 000 4 389 000 5 305 000 4 399 920 4 407 000 5 305 000 4 587 861 56 680 000
5. Национал- на служба за охрана 1 500 000 1 500 000 1 500 000 1 500 000 1 530 000 1 530 000 1 530 000 1 530 000 1 580 000 1 500 000 1 500 000 1 568 000 18 268 000

Приложение 2 Приложение № 2 към чл. 2, ал. 1 Т А Б Л И Ц А

(отменен)

№ по ред Военно звание Основно месечно възнаграж- дение от 1 януари 2010 г. (лв.)
І. ГЕНЕРАЛИ
1. Генерал (адмирал) 1944
2. Генерал-лейтенант (вицеадмирал):
2.1. І степен 1482
2.2. ІІ степен 1439
2.3. ІІІ степен 1397
3. Генерал-майор (контраадмирал):
3.1. І степен 1370
3.2. ІІ степен 1360
3.3. ІІІ степен 1349
4. Бригаден генерал (бригаден адмирал):
4.1. І степен 1323
4.2. ІІ степен 1313
4.3. ІІІ степен 1297
ІІ. ОФИЦЕРИ
5. Полковник (капитан І ранг):
5.1. І степен 1271
5.2. ІІ степен 1197
5.3. ІІІ степен 1176
5.4. ІV степен 1160
6. Подполковник (капитан ІІ ранг):
6.1. І степен 1136
6.2. ІІ степен 1092
6.3. ІІІ степен 1061
7. Майор (капитан ІІІ ранг):
7.1. І степен 1029
7.2. ІІ степен 966
8. Капитан (капитан-лейтенант):
8.1. І степен 929
8.2. ІІ степен 903
8.3. ІІІ степен 882
9. Старши лейтенант 861
10. Лейтенант 840
ІІІ. СЕРЖАНТИ (СТАРШИНИ)
11. Офицерски кандидат 662
12. Старшина (мичман):
12.1. І степен 646
12.2. ІІ степен 635
13. Старши сержант (главен старшина):
13.1. І степен 620
13.2. ІІ степен 609
14. Сержант (старшина І степен) 593
15. Младши сержант (старшина ІІ степен) 578
ІV. ВОЙНИЦИ
16. Ефрейтор (старши матрос) 557
17. Редник (матрос) 546

Приложение 3 Приложение № 3 към чл. 2, ал. 1 Т А Б Л И Ц А

Приложение № 3 към чл. 2, ал. 2 ТАБЛИЦА за размера на основното месечно възнаграждение в съответствие с присвоеното военно звание на военнослужещите от Министерството на отбраната, структурите на пряко подчинение на министъра на отбраната и Българската армия Забележка. Основното месечно възнаграждение за звание „старши сержант (главен старшина) ІІІ степен 668 лв.“ влиза в сила от 1 март 2013 г.

№ по ред Военно звание и степен Основно месечно възнаграждение от 1 януари 2013 г. (в лв.)
І. ВИСШИ ОФИЦЕРСКИ ЗВАНИЯ
1. Генерал (адмирал) 2119
2. Генерал-лейтенант (вицеадмирал) 1615
3. Генерал-майор (контраадмирал) 1493
4. Бригаден генерал (комодор) 1442
ІІ. СТАРШИ ОФИЦЕРСКИ ЗВАНИЯ
5. Полковник (капитан І ранг):
5.1. І степен 1385
5.2. ІІ степен 1305
5.3. ІІІ степен 1282
5.4. ІV степен 1264
6. Подполковник (капитан ІІ ранг):
6.1. І степен 1238
6.2. ІІ степен 1190
6.3. ІІІ степен 1156
7. Майор (капитан ІІІ ранг):
7.1. І степен 1122
7.2. ІІ степен 1053
ІІІ. МЛАДШИ ОФИЦЕРСКИ ЗВАНИЯ
8. Капитан (капитан-лейтенант):
8.1. І степен 1013
8.2. ІІ степен 984
8.3. ІІІ степен 961
8.4. ІV степен 949
9. Старши лейтенант 938
10. Лейтенант 916
ІV. ЗВАНИЯ ЗА ОФИЦЕРСКИ КАНДИДАТИ
11. Офицерски кандидат 2-ри клас 727
12. Офицерски кандидат 1-ви клас 722
V. СЕРЖАНТСКИ ЗВАНИЯ
13. Старшина (мичман):
13.1. І степен 705
13.2. ІІ степен 693
14. Старши сержант (главен старшина):
14.1. І степен 678
14.2. ІІ степен 673
14.3. ІІІ степен 668
15. Сержант (старшина І степен) 663
16. Младши сержант (старшина ІІ степен) 658
VІ. ВОЙНИШКИ ЗВАНИЯ
17. Ефрейтор (старши матрос) 2-ри клас 614
18. Ефрейтор (старши матрос) 1-ви клас 611
19. Редник (матрос) 3-ти клас 608
20. Редник (матрос) 2-ри клас 605
21. Редник (матрос) 1-ви клас 602

Приложение 6 Приложение № 6 към чл. 2, ал. 5 Т А Б Л И Ц А

Приложение № 6 към чл. 2, ал. 5 ТАБЛИЦА на длъжностните наименования, минималните и максималните основни месечни заплати на основните длъжности за цивилните служители по трудово правоотношение в Българската армия, военните академии, висшите военни училища и други структури на пряко подчинение на министъра на отбраната, които не прилагат Закона за администрацията и Закона за държавния служител

№ по ред Наименование на длъжността Минимална образователна степен, необходима за заемане на длъжността Минимална основна месечна заплата от 1 януари 2014 г. (в лв.) Максимална основна месечна заплата от 1 януари 2014 г. (в лв.)
1 2 3 4 5
А. РЪКОВОДНИ И ЕКСПЕРТНИ ДЛЪЖНОСТИ
І. Ръководни длъжности
1. Началник на отдел във ВМА, ВА, НВУ и ВВМУ, ЦВО и Комендантство – МО Магистър 390 707
2. Началник-сектор в ръководство на ВА, ВМА, ЦВО и Комендантство – МО Бакалавър 410 699
ІІ. Експертни длъжности
1. Експертни длъжности с аналитични и/или контролни функции
1. Главен експерт във ВА, ВМА, ЦВО и Комендантство – МО Бакалавър 400 595
2. Служител по сигурността на информацията във ВА, ВМА, ЦВО, Комендантство – МО, и съединения Магистър 380 595
3. Главен счетоводител в Българската армия, ВА, ВМА, ЦВО и Комендантство – МО Магистър 380 605
4. Главен юрисконсулт във вид въоръжена сила, съединения, ВА, ВМА, ЦВО и Комендантство – МО Магистър 390 605
5. Старши експерт, старши счетоводител в Българската армия, ВА, ВМА, ЦВО и Комендантство – МО Бакалавър 370 542
6. Старши юрисконсулт във вид въоръжена сила, съединения, ВА, ВМА, ЦВО и Комендантство – МО Магистър 380 542
7. Финансов контрольор във вид въоръжена сила, съединения, ВА, ВМА, ЦВО и Комендантство – МО Бакалавър 380 595
8. Младши юрисконсулт Магистър 360 488
9. Младши експерт, младши счетоводител Проф. бакалавър по … 360 439
ІІ. Експертни длъжности със спомагателни функции
1. Главен специалист ср. образование 340 428
2. Старши специалист, старши счетоводител ср. образование/ ІV ст. пр. кв. 340 406
3. Младши специалист, младши счетоводител ср. образование/ ІV ст. пр. кв. 340 399
4. Технически сътрудници – І група ІІІ ст. пр. кв. и/или ср. обр. 340 406
5. Технически сътрудници – ІІ група ІІІ ст. пр. кв. и/или ср. обр. 340 399
ІІІ. Ръководители в други организации
1. Ръководители на производството и специализирани услуги Бакалавър 380 518
ІV. Аналитични специалисти
1. Физици, математици и инженерни и други сродни специалисти Бакалавър 370 509
2. Стопански специалисти и специалисти по обществени науки Бакалавър 370 509
3. Артисти и други художествено-творчески специалисти Бакалавър 370 509
4. Техници по аудио-визуална техника и други сродни специалисти Проф. бакалавър по… 360 439
5. Други приложни специалисти Проф. бакалавър по… 360 439
6. Други творци и изпълнители ІІІ ст. пр. кв. и/или ср. обр. 340 399
Б. ТЕХНИЧЕСКИ ДЛЪЖНОСТИ
1. Изпълнители – І група ІІІ ст. пр. кв. и/или ср. обр. 340 399
2. Изпълнители – ІІ група ІІ ст. пр. кв. и/или зав. X кл. 340 397
3. Изпълнители – ІІІ група І ст. пр. кв. и/или зав. VІ кл. 340 365
4. Изпълнители – ІV група Без изискване за обр. ст. 340 354
V. Заети в науката и образованието – ВМА, ВА, НВУ, ВВМУ и ИО
1. Изборни длъжности:
Професор Магистър 714 947
Доцент Магистър 597 920
2. Професор Магистър 714 874
3. Доцент Магистър 597 831
4. Главен асистент; старши преподавател Магистър 508 786
5. Преподавател Магистър 488 742
6. Асистент Магистър 471 698
VІ. Заети в лечебните заведения на Министерството на отбраната съгласно Постановление № 45 на Министерския съвет от 2001 г.
1. Специалисти с немедицинско образование Бакалавър 380 554
2. Специалисти с медицинско образование
1. Управител на лечебно заведение по балнеология, рехабилитация и възстановяване Магистър 450 776
2. Лекар, началник-отделение Магистър 450 769
3. Лекар, началник-лаборатория Магистър 420 694
4. Ветеринарен лекар, лабораторен Магистър 390 587
5. Лекари; лекари по дентална медицина Магистър 400 694
6. Специалисти – фармацевти Магистър 390 604
7. Главна медицинска сестра Бакалавър 380 509
8. Старша медицинска сестра и старша акушерка Бакалавър 370 491
9. Старши медицински лаборант, старши рентгенов лаборант и старши рехабилитатор Бакалавър 370 491
10. Други медицински специалисти Проф. бак./ІІІ ст. пр. кв./ ср. обр. 340 439

Приложение 9 Приложение № 9 към чл. 2, ал. 8 Т А Б Л И Ц А

Приложение № 9 към чл. 2, ал. 8 ТАБЛИЦА на длъжностните наименования и минималните и максималните основни месечни заплати на основните длъжности за цивилни служители по трудово правоотношение в Националната разузнавателна служба Забележка. Длъжностните наименования, минималните и максималните размери на основните заплати на длъжностите в Националната разузнавателна служба се определят от директора на Националната разузнавателна служба в диференцирания диапазон на утвърдените с таблицата основни месечни заплати.

№ по ред Наименование на длъжността Минимална образователна степен, необходима за заемане на длъжността Минимална основна месечна заплата от 1 януари 2014 г. (в лв.) Максимална основна месечна заплата от 1 януари 2014 г. (в лв.)
I. Ръководни длъжности
1. Началник на отдел Магистър 598 1136
2. Началник на секция Магистър 550 1071
II. Експертни длъжности с аналитични и/или контролни функции
1. Главен експерт Бакалавър 471 972
2. Старши експерт Бакалавър 471 911
3. Експерт Бакалавър 471 833
III. Експертни длъжности със спомагателни функции
1. Главен специалист средно 418 751
2. Старши специалист средно 410 692
3. Специалист средно 410 653
4. Технически сътрудник средно 350 600
IV. Технически длъжности
1. Изпълнител средно 364 655
2. Изпълнител основно 350 576
V. Заети в медицинския пункт в НРС съгласно Постановление № 45 на Министерския съвет от 2001 г.
1. Фармацевт Магистър 466 889
2. Лекар ординатор Магистър 542 989
3. Лекар по дентална медицина Магистър 542 989
4. Медицинска сестра средно 364 653

Приложение 10 Приложение № 10 към чл. 2, ал. 9 Т А Б Л И Ц А

Приложение № 10 към чл. 2, ал. 9 ТАБЛИЦА на длъжностните наименования, минималните и максималните основни месечни заплати на основните длъжности за цивилни служители по трудово правоотношение в Националната служба за охрана Забележка. Длъжностните наименования, минималните и максималните размери на основните месечни заплати на длъжностите в зависимост от степента на подчиненост на структурните звена в НСО се определят от началника на службата в диференцирания диапазон на утвърдените с таблиците основни месечни заплати.

№ по ред Наименование на длъжността Минимална образователна степен, необходима за заемане на длъжността Минимална основна месечна заплата от 1 януари 2014 г. (в лв.) Максимална основна месечна заплата от 1 януари 2014 г. (в лв.)
1 2 3 4 5
I. Ръководни длъжности
1. Началник на отдел Магистър 805 1750
2. Началник на сектор Магистър 605 1130
II. Експертни длъжности с аналитични и контролни функции
1. Финансов контрольор Магистър 467 950
2. Главен експерт Магистър 467 950
3. Главен юрисконсулт Магистър 467 930
4. Главен счетоводител Магистър 467 910
5. Старши експерт Бакалавър 454 920
6. Заместник главен счетоводител Бакалавър 454 790
7. Счетоводител Бакалавър 432 760
8. Младши експерт Бакалавър 432 735
III. Експертни длъжности със спомагателни функции
1. Главен специалист Ср. образование 387 700
2. Старши специалист Ср. образование 381 660
3. Счетоводител, оперативен Ср. образование 381 660
4. Младши специалист Ср. образование 381 630
5. Технически сътрудници Ср. образование 340 480
IV. Технически длъжности
1. Изпълнители І група Ср. образование 340 605
Осн. образование 340 480
Не се изисква 340 440
2. Изпълнители ІІ група Не се изисква 340 415
V. Медицински специалисти
1. Лекар – началник на група „Медицинско осигуряване“ Магистър 416 815
2. Лекар, дентална медицина Магистър 416 790
3. Лекар Магистър 416 790
4. Старша медицинска сестра Бакалавър 360 625
5. Старши инспектор Бакалавър 406 690
6. Други медицински специалисти Проф. бакалавър 406 590

Приложение 11 Приложение № 11 към чл. 2, ал. 10 Т А Б Л И Ц А

(отменен)

№ по ред Категория Заплата за категория от 1 януари 2014 г. (в лв.) Заплата за най-ниската длъжност в категорията от 1 януари 2014 г. (в лв.) Заплата за най-високата длъжност в категорията от 1 януари 2014 г. (в лв.)
1 2 3 4 5
1. А 740 788 1396
2. Б 645 453 1141
3. В 518 383 800
4. Г
I степен 444 453 771
II степен 430 453 771
III степен 416 453 771
5. Д 377 295 305
6. Е
I степен 371 237 303
II степен 364 237 303
III степен 356 237 303

Приложение 12 Приложение № 12 към чл. 2, ал. 11 Т А Б Л И Ц А

(отменен)

№ по ред Длъжностни наименования и образователна степен От 1 януари 2014 г.
минимална основна месечна заплата (в лв.) максимална основна месечна заплата (в лв.)
1 2 3 4
Раздел I. Политически кабинет
1. Заместник-министър 626 2700
2. Началник на политически кабинет, министър 626 2600
3. Парламентарен секретар 626 1900
4. Съветник, министър 626 1850
5. Експерт в кабинета на министър 626 1700
6. Директор на дирекция, администрация 626 1692
7. Раздел ІІ. Ръководни, аналитични и приложни специалисти с висше образование
1. Образователно-квалификационна степен: „магистър“, „бакалавър“ 626 1257
2. Образователно-квалификационна степен: „професионален бакалавър“ по... 626 695
8. Раздел III. Специалисти със средно образование и професионална квалификация 430 612
9. Раздел IV. Специалисти със средно образование 430 540
10. Раздел V. Помощен персонал със средно образование 430 516
11. Раздел VІ. Квалифицирани работници 430 525

1. В рамките на минималните и максималните основни месечни заплати по длъжностни наименования и раздели от таблицата министърът на вътрешните работи определя диференцирани диапазони за длъжностите от Класификатора на длъжностите в МВР за различните структурни звена, специфика на работа, трудов стаж, професионален опит и други.

2. Индивидуалните основни месечни заплати се определят в рамките на диференцираните диапазони.

Приложение 13 Приложение № 13 към чл. 2, ал. 12 Т А Б Л И Ц А

Приложение № 13 към чл. 2, ал. 12 ТАБЛИЦА за размера на месечните заплати за категория и размерите на месечните заплати за най-ниската и най-високата длъжност във всяка категория на държавните служители по Закона за МВР в Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“ и Главна дирекция „Охрана“

№ по ред Категория Заплата за категория от 1 януари 2014 г. (в лв.) Заплата за най-ниската длъжност от 1 януари 2014 г. (в лв.) Заплата за най-високата длъжност от 1 януари 2014 г. (в лв.)
1 2 3 4 5
1. А 707 689 1062
2. Б 615 689 1040
3. В 495 349 763
4. Г
I степен 424 475 695
II степен 411 447 547
III степен 397 433 511
5. Д 360 286 294
6. Е
I степен 354 229 282
II степен 348 229 282
III степен 340 229 282

Приложение 14 Приложение № 14 към чл. 2, ал. 13 Т А Б Л И Ц А

Приложение № 14 към чл. 2, ал. 13 ТАБЛИЦА за размерите на минималните и максималните основни месечни заплати на лицата, работещи по трудово правоотношение в Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“ и в Главна дирекция „Охрана“ към Министерството на правосъдието Забележки:

№ по ред Длъжностни наименования и образователно-квалификационна степен От 1 януари 2014 г.
минимална основна месечна заплата (в лв.) максимална основна месечна заплата (в лв.)
1 2 3 4
Раздел I. Научно-преподавателски длъжности
1. Професор; ст.н.с. I ст. 626 1057
2. Доцент; ст.н.с. II ст. 626 996
3. Главен асистент; н.с. I ст.; старши преподавател 626 860
4. Старши асистент; н.с. II ст.; преподавател 626 816
5. Асистент; н.с. III ст. 626 789
Раздел II. Висш и среден медицински персонал
1. Специалист с висше медицинско образование 626 1057
2. Професионален бакалавър по ... 626 664
3. Специалист със средно медицинско образование 430 547
Раздел III. Ръководни, аналитични и приложни специалисти с образователна степен:
а) „магистър“, „бакалавър“ 626 752
б) „професионален бакалавър“ по ... 626 664
в) специалист със средно специално образование 430 547
г) специалисти със средно образование 430 516
Раздел IV. Помощен персонал 430 492
Раздел V. Квалифицирани работници 430 502
Раздел VI. Неквалифицирани работници, пазачи и чистачи 343 356

1. В рамките на минималните и максималните основни месечни заплати по длъжностни наименования и раздели от таблицата министърът на правосъдието определя диференцирани диапазони за длъжностите от Класификатора на длъжностите за лицата, работещи по трудово правоотношение.

2. Индивидуалните основни месечни заплати се определят в рамките на диференцираните диапазони.

Приложение 15

Приложение № 15 към чл. 2, ал. 14 ТАБЛИЦА за размера на месечните заплати за категория и размерите на месечните заплати за най-ниската и най-високата длъжност във всяка категория на държавните служители по Закона за МВР в Държавна агенция „Технически операции“ при Министерския съвет

№ по ред Категория Заплата за категория от 1 януари 2014 г. (в лв.) Заплата за най-ниската длъжност в категорията от 1 януари 2014 г. (в лв.) Заплата за най-високата длъжност в категорията от 1 януари 2014 г. (в лв.)
1. А 740 788 1396
2. Б 645 453 1141
3. В 518 383 800
4. Г
I степен 444 453 771
II степен 430 453 771
III степен 416 453 771
5. Д 377 295 305
6. Е
I степен 371 237 303
II степен 364 237 303
III степен 356 237 303

Приложение 16

Приложение № 16 към чл. 2, ал. 15 ТАБЛИЦА за размера на минималните и максималните основни месечни заплати на лицата, работещи по трудово правоотношение в Държавна агенция „Технически операции“ при Министерския съвет

№ по ред Длъжностни наименования и образователна степен От 1 януари 2014 г.
минимална основна месечна заплата (в лв.) максимална основна месечна заплата (в лв.)
1 2 3 4
1. Раздел I. Председател 1000 2700
2. Заместник-председател 700 2300
3. Раздел II. Специалисти със средно образование и професионална квалификация 430 612
4. Раздел ІІІ. Специалисти със средно образование 430 540
5. Раздел ІV. Помощен персонал със средно образование 430 516
6. Раздел V. Квалифицирани работници 430 525
7. Раздел VІ. Неквалифицирани работници 340 380

Препратки от акта

Препратки към акта

  • pzr/para:1, ал. 1 от Постановление № 312 от 18 ноември 2011 г. за компенсирани промени между елементите на кредитите по бюджета на Министерството на отбраната за 2011 г. препраща към чл. 1, ал. 1
  • чл. 24, ал. 2, т. 1, б. г от Закон за данъците върху доходите на физическите лица препраща към чл. 181, ал. 3
  • dr/para:2, ал. 1 от Наредба № Н-5 от 25 януари 2018 г. за условията и реда за приемане на слушатели във Военна академия „Георги Стойков Раковски“ препраща към § 100
  • чл. 24, ал. 1 от Наредба за управление, отдаване под наем и разпореждане с недвижими имоти – частна държавна собственост, включени във ведомствения жилищен фонд на Министерството на вътрешните работи препраща към чл. 106, ал. 1, т. 5
  • чл. 89, ал. 1 от Правилник за прилагане на Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България препраща към чл. 172, ал. 2
  • чл. 74, ал. 2 от Правилник за прилагане на Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България препраща към чл. 245
  • чл. 82, ал. 7 от Правилник за прилагане на Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България препраща към чл. 245
  • чл. 53н, ал. 1 от Правилник за прилагане на Закона за резерва на въоръжените сили на Република България препраща към чл. 59д, т. 5
  • чл. 19а, ал. 1 от Правилник за прилагане на Закона за резерва на въоръжените сили на Република България препраща към чл. 30, т. 7

Докладвай грешка

Разминаване с „Държавен вестник“, липсващо изменение или грешка при разпознаването.